Dmrly 13 haftalık hamileyim aşırı derecede bı bel ağrısı ne kalkabiliyorum ne yatabiliyorum çok tuhaf böyle yaşayanlar var mı ?? Ne yaptınız
Kardelenylmz Dmrly bende 13 haftalık hamileyim bende de oluyor o hatta benim kanamam bile var kalkma yat kuzum dinlen
Gaye1402_ Dmrly gece yatarken bacağınızın arasına yastık alın bel boşluğunuzu otururken doldurun dik oturun magnezyum kullanabilirsiniz bende 13. De oldu 14 de geçti
dhbetul Dmrly benim de aynı belimi sarıyorum sıcak tutunca geçiyor gibi oluyor. Ben de bir türlü şişkinliğe çözüm bulamıyorum karnım davul gibi 😭