Gizemkeskn Kızlar merhaba bugün kalp atışı için gittim doktor kalp atımı var ama henüz çok küçük dedi 7+4 hamileyim ama neresi küçük 10gün sonra gel daha net duyalım dedi bu gibi benzer olayı yaşayan var mı aranızda bide 3.6mm dedi ama neye dedi bilmiyorum
Mucizem00 Gizemkeskn doktor banada dedi bebek oluşmuş kalp atışı da var ama çok yeni dedi dinletti ama yani be 6+2 de dinledik dinletseydi emin ol duyulurdu
Tlaytas Gizemkeskn benim karnimdan keseyi bile goremedi 6+1 alttan bakinca hem keseyu hem bebegi hem kalp atisini duyduk
Sitionline Ben de 6+1 de gittiğimde 3 hafta sonra gel dedi o zamn dinledik yani bebek küçük olduğu için bazı doktorlar dinletmiyor
Betul2009 Bende 5 haftalıkken gitmiştim kese göründü ama kalp atışını duyamamıştı 6 haftalık olunca duyulması lazım dedi 6 haftalıkken duyulmuştu
Esra7261 Gizemkeskn evet. Çok fazla bebek kalp atışı dinlemek bebeğe zararlı. O yüzden açtıklarında bile çok kısa dinletiyorlar
Sitionline Gizemkeskn evet bebegi rahatsız ediyormuş bide bu tür seyler o yüzden cok gerekmedikçe ultrasonda da görmemek lazım sanırım tedirgin oluyorlarmıs ses dalgalarından