@merve6152 yaptırmıştım oğlumda gebeliğimin 6. Ayı felandi ama kokusu cok rahatsiz etmisti ve uzunca beklemek hayli yormustu beni tavsiye etmiyorum şuan sağlıklı bir evladim var kimyasal zarar vermedi yani 🤗 ama kokusundan hamileyoz ister istemez rahatsız oluyoruz hassasım bilseydim yaptirmazdim o an