Y1453 Herkese merhaba annelerim çalışan anneler daha iyi bilir özellikle öğretmen annelere bu sorum. Önümüzdeki hafta 32. Haftamız doluyor çalışabilir raporu alacağım. Bu raporu tam 32+0 da öı almam gerekiyor yoksa 32+2 32+3 gibi vs de alabilir miyim
Baharoloji Y1453 32+3 te aldım 32+0 dan sonra alabilirsiniz hatta bana verirken sekreter 32+0 mı yazayım tam gün mü diye sormuştu
Baharoloji Bebeklinko24 yok olmadı raporu veren sekreter öyle gireyim isterseniz demişti farketmez demiştim öyle girmiş zaten 37. Hafta da doğum yaptım