Hilaldabaan Kızlar iki gündür çok hastayım boğaz ağrım var birde aşırı öksürüğüm var öksürmekten helak oldum içim dışıma çıkıyor oda kusturuyor acile gittik hava verdiler kendi doktoruna git dediler yarın doktoruma gideceğim öksürmek zarar verir mi bebeğime 21 haftalık hamileyim bu arada
MMERVEA Hilaldabaan Bende aynı durumdayım 4 aylık hamileyim . Öksürünce resmen karnım yırtılacak gibi oluyor kaburgalarım batıyor arada idrar kaçırma bile oluyor , doktoruma yazdım ilaç kullanman kesinlikle yasak dedi sadece parol onunda hiçbir faydası yok .Verilebilecek doğal önerilere bende açığımm çok geçmişş olsunn 🙏🏻
Aybukeeeee Hilaldabaan 22 haftalık gebeyim bende öksürük çok fena ve kadın doğum doktorum göğüs doktoru ortak ilaç başladılar kadın doğum doktorum kasılmalar için öksürük anında progestan başladı sabah akşam geçene kadar
Hilaldabaan naneliseker_ acile gittim doktor kasılmalardan dolayı sıkıntı olur deyip korkuttu beni az önce buhar verip yolladılar acildedirler yarın kendi doktoruma gideceğim
Hilaldabaan sna44 acildeki doktor kasılmalardan dolayı sıkıntı olabilir dedi öyle diyince korktum buhar verip yolladılar kendi doktoruma gitmemi söylediler
Hilaldabaan Gonya42 acile gittim doktor kasılmalardan dolayı sıkıntı olur deyip korkuttu beni az önce buhar verip yolladılar acildedirler yarın kendi doktoruma gideceğim
Hilaldabaan Bartumommyyy yani ne alaka acilde ki doktorun böyle söylediğini belirttim o yüzden sormak istedim
Hilaldabaan MMERVEA sormayın gerçekten öksürük çok illet ve kötü kusturacak duruma getiriyor balgam yapıyor valla ballı zencefil falan yapıyorum pekmeze limon sıkıp içiyorum 🥹
sna44 Hilaldabaan canını sıkma bende 1 aydır hastayım antibiyotik buhar aldım. Kendi doktorum allahın izniyle bebiş kendini korur dedi. İyi düşün iyi olsun. Sen iyi olacaksın ki bebek iyi olsun
Hilaldabaan Aybukeeeee kasılma derken öksürürken oluşan kasılmalar için mi canım geçmiş olsun bu arada rabbim şifa versin inşallah 🥹
Dnzysa Hilaldabaan ben hamileliğimin başlarında çok öksürdum, olsaydı o zaman olurdu, çok şükür hiçbir şey olmaz. Şu ne alaka yazanlara da ayrı bi ayar oldum. Yazma yani cevap, ilginç buluyorsan cevaplamazsin
Hilaldabaan Dnzysa Demi hayır acildeki doktor sıkıntı olabileceğini söyledi o yüzden tedirgin olduğum için yazmak istedim zaten buraya da yarın kendi doktoruma sıra aldım gideceğim bakalım o ne diyecek öksürük illet balgamı attırmıyor midemi ağzıma getirip kusturuyor 🥹
Adenala Hilaldabaan Bebeğe bir sorun olmaz yüksek yerlere uzanmayın hızlıca koşup zıplamayın onlar biraz daha tehlikeli
Adenala Hilaldabaan Öyle gerçekten maske eldiven takıyorum bana garip garip bakıyorlar halbuki yapmamız gereken bu