Smyy60 26+2 ikiz gebelik de bebekler den biri rahme vurması ve alt karın ağrısı neden olur acaba kızlar yaşayan varmı
Birsen56 Senden 2 gün öndeyim benimde soldaki bebek bazen aşağı vuruyo 1 sezeryanım var önceden oyüzden orda ağrım oluyo biraz bende bol boo uzanıyom nedenini bilmiyom büyüyo bebişler yerleri dar oluyo haliyle onlarda tepeleniyo