Kızlar merhaba. Nasıl durumdasınız.
İki kızım var üçüncüsü erkek ve spiralle hamile kaldım 😂 biliyorum her gebelik farklı. İlk doğumumda 15 saat Sancı çekmiştim ve tansiyonla Uğraşmıştım. İkinci ğebelligimde açılma ve su gelişi olduğundan suni sancı vermişlerdi iki saatte. Doğum yapmıştım. Ve ikisinede 38 artı beş te doğuma gitmiştim
3 . Gebelikte. Doğum nasıl olur hemen doğar mi ya da nasıl geçer. Fikriniz varmı ? Üçüncü doğumu yapanlar nasıl geçti doğumlarınız