3438FG
Geçen sene ocakta spinal sezeryan oldum. Benimki de zorunluydu.
Genel olarak ben bele yapılan iğneden korkuyordum açıkçası ama damar yolu açılması bile daha çok hissediliyor öyle söyleyeyim sadece insan biraz tedirgin oluyor
Onun dışında o iğne yapıldıktan sonra ne sonda takılması ne ameliyata başlandığı an hiç bir şey hissetmedim tabi insandan insana değişiyordur bilemem ama benim tecrübem bu şekilde oldu.
Normalde de tansiyonu düşük bir insanım. İlk defa anestezi aldığım için biraz tansiyonum düştü bebeği alır almaz ilaç serum bağladılar onun dışında dediğim gibi kötü bir deneyim yaşamadım çok şükür
Sağlıkla kucağınıza alırsın inşallah içinizi ferah tutun🌸