dlkcnr Bmbe21 şuan 37+1 deyim gidip gün aldım ilk doğumum sezeryan olduğu için buda öyle olmak durumunda kaldı 😊 24 ocakta kavustay:)
Sedagnlty Benım hamılelıgım rısklı tansıyon sıkıntım var gebelık zehırlenmesı ıle ılgılı acaba beni kaçıncı haftaya gun verecek
Sedopi Sedagnlty benim ilk gebeliğimde vardı yüksek tansiyon ve protein kaçağı zehirlenmesi 35+6 da aldılar bekletmediler zehirlenir bebek diye