_Mother_ bende 2 evladımı kaybettim, birini karnımda kaybettim birini 11 aylıkken kaybettim o yüzden evlat kaybetmenin ne olduğunu biliyorum. İnan şuan bebeğim olsun istiyorum ve ilk yaptığım şey folik asit almak oldu. Ve asla yemem dediğim şeyleri yiyip içiyorum sırf çocuğumun gelişimi etkilenmesin hamile kalırsam diye. Allah kimseye yaşatmasın bu acıları, ben elimden geldiğince insanları doğru yönlendirmeye çalışıyorum ve doktora sormalarını söylüyorum