yeliz_mira ay ben 2 gündür hastanedeyim oğlumda pozitif çıktı bugün eve geldik ateşi düşmüyordu. şuan çok kötü durumdayım öldüm resmen bedenim her yeri sızlıyor ağladım resmen o kadar kötüydüki anlatamam..
ama bilmiyorum gripe benziyor ateşim var hapşıyorum çok. sizdede mi böyle oldu? Rabbim yardımcımız olsun amin