Merhabalar bebektr görülen sıvı asitte diyorlar karnında baya fazla çıktı artmış ve bebeğin kalbine de %15 zarar vermiş, bol bol duadan başka çaremmiz yok dogsada belki ölebilir dediler perinataloglar. Rabbimden hayırlısını bekliyorum çok üzücü bir durum.