066 ben daha az önce boyattım ama eşim kuaför ve inoa diye bir boya markası var üstüne daha doğal içerikli bir boya yok zaten. Onunla boyadık. Market boyasıyla boyamayın bence. Doğal içerikli boyalar var. En azından amonyak oranı market boyalarına göre çoook daha az miktarda