Merhaba iyi akşamlar kandiliniz mübarek olsun cümleten. Klomen kullandım bugün 1.günüm doktora gittim sol yumurtalığımda 26 mm büyüyen yumurta var dedi. Pazartesi Salı gününe çatlar kaçırmayalım dedi. Şimdi size sorum cumartesi kontrole gidene kadar ilişkiye gireyim mi? hamile kalır mıyım? Çok heyecanlıyım 😍