Benim 6 yıldır haşimatom vardı ama sadece antikoru vardı tsh ya düşük ya da normal gidiyordu t3 ve t4 de normaldi. Doğumdan sonra tsh yükseldi ve hipotiroide döndü sonrasında ilaç kullanmaya başladım 1 yıldır ilaç kullanıyorum bu süreçte 1 tane daha doğum yaptım. İki bebeğim de sağlıklı. 🌸