Dilekk 2. Bebeğimde Nagehan hanıma gidiyordum çok memnunum şuan 3. Gebeliğim Özlem hanıma gidiyorum ondanda çok memnunum Nagehan hanımın muayene ücreti biraz fazla olduğu için Özlem hanıma gittim ücret sıkıntısı olmazsa gözüm kapalı Nagehan hanım derim