Kızlar 13+6 haftalık hamileyim bugün doktora gittim doktor bebeğim cinsiyeti konusunda kafamı karıştırdı baktı ilk çıkıntı görüyorum pipi görüyorum erkek dedi daha sonra biraz daha baktı kız dedi bir dahaki geldiğinde bir daha bakalım dedi.bu arada devlet hastanesine gidiyorum ve Benim için kız ya da erkek olması önemli değil yeter ki hayırlı ve sağlıklı evlat olsun Yeter. kafamı karıştırdı sadece.