gizem-cbn Diyanet İşleri Başkanlığı toplumda kimi ailelerin başvurduğu “doğum öncesi cinsiyet belirleme” girişimlerinin, cinsiyetlerin var olan dengesini bozacağı gerekçesi ile uygun olmadığını bildirdi.
Merak edip baktım ne demek istiyor siz anladınız mı ? Diyanet işleride caiz bulmamış gerekçe yazıyor ama ben anlamadım bir şey