Herkese, iyi akşamlar daha önce de reflü için bir şeyler danışmıştım sizlere.şimdi 24. Haftaya geldim ve son 1 haftadır alev alev yanıyorum ve artık ilaç bile içsem fayda etmiyor su içerken bir lokma tutarken bile daha yemek borumu yarıp geçiyor sanki.
Gaviscon şurup içiyorum, 40 mg mide koruyucu başladık ama yok tüm gün asit geliyor boğazıma kadar. Hele su içtim mi komple geri yukarı çıkıyor her günüm işkence gibi. Yediğim şeyler o kadar azaldı ki hiçbir şey yemiyorum neredeyse her şey canımı yakıyor çok canım yanıyor. Bildiğiniz kaynar su dökülmüş gibi yemek borum sızlıyor.
Bir tek tahin yemek arada rahatlatıyor sonra yine aynı. Bu mide yaraları için falan kantoron yağı ya da kudret narı falan yeniliyor normalde annem hep yapar evde var ama hamilelikte yenir mi ki en azından yemek borumu iyileştirsin diye yesem😢 ya da o tahrişi geçirecek bu asiti azaltacak başka önerileriniz var mı? daha 3-4 ay ben ne yaparım bilmiyorum bebek büyüdükçe artıyor yanmam😢