hatice_x hayır sancı hissetmemistim ben sadece o gelmisti bide göbeğim düşmüstü sanırım herkes yakında dogurur diyodu yürümemde değişmis ben gayet iyiydim 🤣 gece tuvalete diye kalkmıstım biden suyum bosaldı 🤭 hastaneye gidene kadar 3 4 cm açıklığım olmustu çokk hafif sancı baslamıstı gece 3 gibi suyum geldi 6 gibi sezeryane alındım