bademommss__ 38 haftalık hamileyim lavabodayken cok az su geldigini farkettim hemen doktora gitmeli miyim sizce, bir çay kaşığı kadar ya vardı ya da yoktu
LamiyaCetinkaya bademommss__ Yanlış anlamayın ama çay kaşığı kadar olan şeyin akıntı değil de su olduğunu nasıl anladınız?
LamiyaCetinkaya bademommss__ Gebelikte her türlü sıvı akıntı görülebiliyor, takip edin yine akıntı devam ederse hastaneye gidin. Sorma nedenim şu, benim de iç çamaşırım çok ıslak oluyordu, panikleyip hastaneye gitmiştim ama su değilmiş.
bademommss__ LamiyaCetinkaya tesekkur ederim donusunuz icn🌸 akıntım son haftalarda cogalmisti doktorum kontrol etmisti normal dedi ama simdi boyle su gibi gelince korktum hafta da yaklasti biraz daha takip edeyim sancım vs olursa giderim artik
Kubrakok Su bacaklara kadar iner bir çay kaşığı şeklinde olması mümkün değil, ebemiz bu şekilde aktardı