Esra_87 Merhabalar. 12.haftada fetal dna testi yapıldı ve sonuca göre cinaiyet söylendi. Test sonucu ile ultrason sonucu farklı olabilir mi, yanılma payı var mıdır? Bu durumu yaşayan var mı?
Damlacaa Bende bu postu acmistim bundan 1 bucuk sene once 😃 Yani genellikle yuzde doksandokuz dogru oldugu soyleniyor yanilma payi verilmiyor. Fetal dnada çıkan oldu benjm oglum oldu
buesrayavuz Panaroma fetal DNA testi yaptırdım sonuçlarını bugün aldım ama cinsiyet sonucu hatalı gibi hissediyorum hatalı sonuç alanlar oldumu