Ruveydaa66 Merhaba benim çok acil oldu ama doktorlar çok ilgiliydi perinatolojide doğum yapıp orda yattım. Ameliyathane çalışanlarıda çok iyilerdi kaç kişi beni sakinleştirmek için geldi ellerimi tuttular spinal oldum o sıra da çok sakin davrandılar, doktorlarda benimle sohbet etti ama ben çok korkarak girdiğim için bir müddet sonra hafif uyuttular beni titrememi kontrol edemedim ama bu benimle ilgili ameliyat başında falan hiçbir şey hissetmedim. Refakatçi olarak yanımda annem ve eşim kaldı ben şehir dışından geldiğim için sağolsunlar anlayış gösterdiler serviste boş sayılırdı çift kişilik odaydı ama yan yatağımız boştu. Hemşireler sürekli gelip ilgilendiler sütümü bile sağdılar, çok ani doğum yaptım ama çok rahat ettik. Evladım hala yoğun bakımda orda orası da çok ilgili tertemiz
Rabbim hayırla kavuştursun inşallah bebeğinize 🌸