Evet canım biliniyor benim benişim 12+3 de kesin kız dedi ikiz hamileyim diğeri totosu rahim duvarına çok yakındı onu net göremedi ona da erkek dedi cumartesi günü tekrar çağırdı. Cumartesi 13+4 haftalık olacaz erkek dediği bebişe tekrar bakacakmış emin olmak için. Kızım kesin ama erkek de kesin değiliz 😊🐣🐣🙏🙏