Beyzab95 Mercimeek fena değil gibi ama ne kadar hareket etmesi gerektiğini bilmiyorum ortalama nasıl olmalı 🥲
Sabrusebat Son haftalarda saha mı az hareket ediyor günden güne daha çok sıkışıyor sanki, eskiden kivrakti hareketli idi yüzer gibiydi karnımda, şimdi sanki ağır ağır hareketleri kısıtlanmış gibi.
Omermomm_ Mercimeek canım benim bebeğim 2 gün hararet etmediği oluyordu meğer pozisyon değiştirdiği için hissetmiyormusum ne zaman doktorun yanına gitsem hararet etmeye başlıyordu çok yaramaz bu minikler çok çikolata yiyin yürüyün böyle hissetmediğiniz zaman
xhbgns Mercimeek Çok şükür çok sevindim, sakin kalın uyumuştur bütün gün annesi ondan hareket etmemiştir 🥹 yaramazlık yapmayı korkutmayı seviyorlar malum
AdinsMom Sevil1996 bende ilkimi kaybettim her hafta doktora gidiyodum oğlumu 37+6da sebepsiz kendi isteğimle sezaryen doğurdum herkes çok erken vs dedi ama allahın bi bildiği varmış ki evladımın 2 kere kordonu dolanmış boynuna ben görmeden direkt aldılar lacivertti rengi oksijensizlikten ağlamadı bile allahıma bin şükür diyorum yoksa anlamazdım o sırada ev dükkan taşıdım ben yoruldum o da yoruldu ondan hareket etmiyo diye düşünüyodum rabbim bağışladı bunu sadece kaybı olan anneler anlar rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasib etsinn
Arzuanne Mercimeek benim kaynana bı bebişleri öğrenmiş bir de doğuma gitmiş e arada 9 ay hiç merak etmedin mı cinsiyet olsun ya da hareket etmeidgi olsun diyorum ay valla 3 gün hareket etmedikleri oluyordu ne verirse Allah verir kader dedim gitmedim niye gidiyim demişti gamsizlik seviyesi jdjdjd şimdi ben gittiğimde türlü laf söylüyor
Mercimeek Arzuanne benim kaynanamda özele gidiyorum diye laf ediyordu aşko kızı hamile kaldı acıbademe yollamaya çalışıyordu 😅😅 bende kızını içten fethettim kendi doktoruma aldım 🤪🤪 artık hep beraber gidip geliyoruz gördün artık el mi yaman bey mi yaman 😎