Melekandc İlk doğumum özelde oldu sezeryan 2. Gebeliğim devlette zorunlı sezeryan oluyor mu yoksa yine normal olarak mi ilerliyorlar bilgisi olan varmı
pnar8007 Melekandc ilki sezerysnda ikinci de sezeryan yapıyorlar bende 10 gün önce devlette doğum yaptım
genc2kizannesi Melekandc doktorum bana 38haftada alicam dedi kaçıncı haftada alacaksınız dediğimde gün vermedi daha son 1 2 hafta kala verirler
genc2kizannesi Melekandc devlet risk sorumluluk kabul etmiyor sezaryen olduysan normal doğurmak riskli diye sezaryenden devam ediyosun bedavaya😄
Melekandc genc2kizannesi valla çok sevindim zaten sezeryan istiyordum özele gitmeme gerek kalmadı ilkinde devlet sezeryan yapmıyordu maaş ettiler beni şimdi yapsınlat bari 🤣
Alan_Yeliz Süreleri önemli ama çok fazla zamn geçtiyse normal oluyo zaten sezeryan kaç sene oldu olalı o onemli
Alan_Yeliz Ama sen imza atıp ben zorlanmak istemiyorum yapamam dersen ozn sezeryan olur belki onuda bilmiyom
Alan_Yeliz Melekandc ozamn denetmezler zorlamazlar sizi benim 13 sene geçti üstünden ben korkmaliyim😀😀😀