Denizzasl Sezeryan olan anneler 20 gün önce bende oldum ve biraz ağrılarım acılarım oluyor ara ara kıyafet giyerken bile bazen acıyor sizinde böyle mi ve uyanırken bazen 15 saniye ayaklarımda uyuşukluk oluyor yaşayan var mı geçti mi