mhlady_2021 Kızlar 38. Haftama girdim . Ne nişan geldi ne su . Ama sanki kasılmam var gibi karnım ağrıyor ve sertleşiyor . Sizce nişan gelmeden açılmam olur mu yada doğum başlar mı
Badem089 mhlady_2021 senin dediklerinin aynısını yasaya yasaya 40 oldum ne açıklık ne nisan var hala bekliyorum 🥲🥲
LamiyaCetinkaya mhlady_2021 Nişan ve su doğumun ilerleyen zamanlarında gelebilir, sancı en önemli şey. Düzenli mi?
sunashn50 mhlady_2021 nişan doğum sırasında bile gelebilir su da aynı şekilde kasılma ve süresi önemli süre tutun kaç dakikada bir giriyor
Smy17 mhlady_2021 ben tam da böyle doğurdum sadece sancıyla gittim hastaneye 3 cm açıklığım varmış. Nişanım ordan açıklık muayenesinde geldi suyumu da ebe patlattı. Sancılar sık ve şiddetliyse doğum başlangıcı olabilir 😊
mhlady_2021 LamiyaCetinkaya düzensiz biraz ama çocuk karnımda sertleşiyor . Bir anda kramp gibi oluyor
canss_96 Aynı şikayetlerden geçen akşam acile gittim ağrılarım dayanılmacsk gibi ve uzun sürmüştü çatı muaynesi yapıldı hemen 1 cm dedi açılman nts bağlandı sancı çıkmadı hala ara ara sancılarım oluyor ama gelen giden yok 39+1😞
Sevvalerdmm Benim de en son 2 cm açılmam vardı 1 hafta geçti üstünden doktor sancını beklicez dedi şuanlık 39+3 üm bende de sertleşme oluyor ama ne ağrı sızı sancı var ne de nişan şu bekliyorum öyle ha geldi ha gelecek diye 😅😂
Sevvalerdmm mhlady_2021 yok canım valla hiç kendimi zorlamıyorum öyle sadece bir eğil çömel kalk hareketleri yapmaya çalışıyorum o kadar tembelim biraz 😅 zaten kilolu bi insan da değilim 55 kiloyum