Women_nur_ Hanımlar ben protez tirnak yaptırdim da ilk kez yaptırdım. Süresi dolmak üzere cikarttiricam yani çıkarırken acıyor mu ? Veya kendi tirnagimiza herhangi bi zararı oluyor mu ? Süreç nasıl ilerliyor ?
Gozdecaner Women_nur_ kendi tirnaginiz baya bı incelmiş oluyor kalyonun tırnak güçlendiricisini kullanabilirsiniz
Ebbruc Women_nur_ kendin çıkartma bence yaptırdığın yerde çıkarttır. Ben 2-3 kere kendim çıkardım hem tırnaklarımı aşırı incelttim hemde kırıldı tırnağım mahvoldu. En azından onlar daha profesyonel çıkarıyo
NM_mom Çıkarırken herhangi bir zorlanma olmuyor ama tırnak çok inceldiği için ilk 1 hafta falan kendi tırnağın uzunsa yamulup acıyor 🥲
Ebbruc Women_nur_ onlar çıkarınca acımıyo, güçlendirmeye çalış sadece bi süre tırnaklarını kolay kırılıyo çünkü