Doktorun deyimiyle şuan 6hafta 1 günlük 2 hafta önce gittim keseyi gördü bugün gittim ne kalp atışı ne bebek göremiyorum dedi acılde utrasyona gönderdi beni devlet hastanesinın utrasyonu çok kötü olmadı haftaya tekrar geldı başına gelen var mı lütfen cvp verın boş gebelik olabilir mı