@"1anne
nisamom_ 1bebek_"#p31002018 gönülden inan ben de 5 yıl bekledim sanki hic olmaz sandım ama inandim ve o haberi aldim dort gozle bekliyorum saglicakla gelirler insallah nasip oldu cok şükür 🥹🥹 senin de olur Allahimin izniyle hiç umutsuz olma bu kandil günü Rabbim duanı kabul eylesin inşallah inanmaktan asla vazgecme Rabbimin kudreti cok büyük 🤲🤲🌸