gozdeee41 kizlar wbc yüksekliğim gittikçe artıyır sebebi ne olabilir bu durumu yaşiyan varmı en son 16 çıktı lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🥺😓
ASE6154 gozdeee41 kanda beyaz hücreler çok artarsa dengesizlik olur rahatsızlıklara sebep olabilir o yüzden takip edelim demiştir korkmayın
Pamuk Midwife10 Benim hamile kaldığımdan beri 16 17 damardan antibiyotik aldim onda bile düşmedi.Disler de problem var muhtemelen ondan kaynaklı.Doktor crp ve ikisi çok yüksek olursa tehlikeli diyor.
Selinmuharrem Pamuk bende de aynı problem var diş ve tükürük bezin de sıkıntı var dedi doktorlar bundan olabilir dediler kaç kez antibiyotik kullandım damardan da verdiler ama yok ilaç bitene kadar çok az bi düşüş oluyor sonra tekrar yükseliyor
gozdeee41 Banada doktor 15 16 ya kadar normal dedi gebe oldugunuz icin ama ben iyiyim yani herhangi bişeyim yok kanda neden boyle cıkıyor anlamiyorum Allaha emanetiz artik🥲