Arkadaşlar iki üç gündür idrarımda kan ve böbrek ağrım var oksapar iğne kullanıyorum ilk bebegimin karnımda kalbi durduğu için doktor antibiyotik verdi ağrım kesildi ama kanama hala devam ediyor 20 haftalık gebeliğim igneyide sormayi unuttum başına gelen varmı acaba oksapari kanama geçene kadar kessem gebeligime zarar verir mi