6+2 yim. İştahım çok açık ve hızla kilo alıyorum galiba. Göbeğim de çıktı biraz. Pantolonlar sıkmaya başladı. Ne yapacağımı bilemedim. Yememe dikkat edip zayıflamaya mı çalışayım yoksa beli sıkmayan pantolonlar mı alayım?
Ayrıca ne alacağımı da bilmiyorum. Trendyolda filan hamile pantolonu diye aratıyorum hep saçma sapan şeyler var. Siz böyle her ay başka beden giyerek nasıl yapıyorsunuz ya? Kaç beden alacağımı bilemedim. Şu an 40 giyiyorum zaten :(((