Huriye0671 benimde kasık ve karın ağrısı şikayetim vardı doktoruma söylememe rağmen normal olduğunu magnezyum ile geçeceğini söyledi. 20 haftalığım detaylıda dün fark edildi aşağıya inmiş ne yapacağımı bende bilmiyorum doktora devam etmeli miyim onu da bilmiyorum. Aşırı strese girdim