Doğumdan sonra hemen sütüm gelmediği için direkt biberon almak zorunda kaldı. Süt gelmese de emzirdim de tabi aynı zamanda. Sonra hem emzirip hem de sağım yaptım. Sağdığımı yine biberonla verdim. Süt bollaşana kadar mama takviyesi de yaptık.
Birkaç hafta sonra süt bollaşınca da biberonu bıraktı zaten.
Belki verdiğiniz biberona alışamamıştır. Hangi marka kullandınız?