mervemurat16 Seda_nur4760 yok yaptırmadım gebelik başından beri çikolata hamur işi yemem yasaktı kilolu olduğum için 2-3 ayda birde şekerimi ölçtürüyordum açlığımda yokluğumda hep normal seviyede ilerledi
Seda_nur4760 mervemurat16 ben aksine tatlı çok yerım hamur işi de ole 3 defa istediler yaptırmadım bugün en sonunda kızdılar neyın inadını yapıyorsunuz gerek görüyoruz ki ıstıyoruz ne meraklısınız hastalığa dıyınce bende dedım tmm yaptırayım yarın yaptırcam
Minikmucizelere Seda_nur4760 e yani haklilar sanki heleki bu kadar tatlidir hamur isi seviyosaniz ya seker varsa bebek için tehlike bence
mervemurat16 Seda_nur4760 inşallah şeker çıkmaz ama dikkat etmek lazım bebek için şekerin ne zaman çıkacağı belli olmuyor zaten bebeğede bir yararı yok tatlı ürünlerin benimde canım çekiyor yesem bile bir parçayı geçmiyor yedikten sonra 2-3 gün yemiyorum