Aleynaaal ben bu ay kullanıyorum adet bitti 2.gün başladım yumurtlama dönemlerinde filan içtim 15 gün içip bırakacağım ama bende öyle sökülme gibi akıntı gibi birşey olmadı sizde oldumu öyle şeyler? Ben klorsuz 1,buçuk su bardağı suyu ilk kaynattım kaynamaya başlayınca bütün kabuklarınla 4 ‘e bölüp içinde atıyorum 5 dakika kaynatıorum süzüyorum biraz ılıyınca içiyorum sabah akşam . Siz nasıl yaptınız acaba ?