Kızlar 38+5 deyim göğüs ucumun yapısal olarak sanırsam çatlak yarık şeklinde kimseyede soramıyorum normali mi budur iki üç hafta önceden krem kullanmaya başladım güöüş kapak kullanıyorum normal olarak nasıl herhangi bir acı vs yok şuan ama uçları çatlak ve yarık şeklinde olduğu için korkuyorum doğumdan sonra acıyacak diye