sblkrtt Kızlar ben 16.haftamdayım karnımda göbek deliğine kadar bi çizgi oluşmuş henüz erkem değil mi veya benim gibi olan var mı acaba??
MorKelebek54 sblkrtt bence erken degil gebeligimin ilk haftalarinda gorunmeye baslamisti benim hala da gorunuyo zamanla belirginlesiyo. İlk zamanlarda aslinda cikiyo ama fark edilemebikiyo tabiki yavas yavas koyulasicak kuuzm o cizgi hattaozel bolgeme ksdar iniyo benim
mervemurat16 sblkrtt normal ben hamile kaldıktan belli süre sonra önce alt kısımda çizgi çıktı sonrasında yukarı doğru belirginleşti
yeschef-13 Benim alt karnımda var şuan çizgi üstte çıkmadı 18+5 çok koyu değil ama belli oluyor bence çok beyazım ben sanırım esmerlerde daha koyu oluyor çizgi
Naciyemutlu Benim 16. Haftamda oldu bi haftadır var yani🤭 ilk gördüğümde şaşırmıştım hareketlerini henüz hissetmiyorum ya onu görmek beni aşırı mutlu etti hiç belirti yaşamadım da 🐣dedim aha şimdi hamile hissettim