busraltin ben başından beri etlik takipliyim. Eğer sizin gitme imkanınız varsa etliğe gitmenizi tavsiye ederim. Özellikle gebe okuluna da gitmelisiniz. Bi çok şeyi anlatıp gösteriyorlar. Normal doğum yapacağınız yeri bile gösteriyorlar. Oradaki doktorların yarısından çoğu çok iyiler sadece ilk zamanımda aksi birine denk geldim yoksa hep güleryüzle karşı karşıya geldim.
Eğer merak ettiğiniz başka bir şey varsa sorabilirsiniz.
Yani odalar, doktorlar, aklınızda çok bi şey bırakmasın 🙏🏻