38+0 haftalığız pazartesi sezeryan günümüz, bugün hareketlerde azalma başladı normalde hareketleri çok şiddetli olur ama bugün ilk hareketlerini 18.-19. Haftalarda nasıl hafif hafif hissederiz o şekilde hissediyorum normal mi bu sizde durumlar nasıl?