2024annesi Arkadaşlar malum kış ayındayız fakat benim kış soğukluğundan ayrı üşümem çok oluyor. kat kat giyiniyorum ısınmak için. Demir düşüklüğüm var hap kullanıyorum ama sadece bu sebepten mi yoksa bebekten dolayı mı 9. haftalığım? sizlerde durumlar nasıl?