Bbk88 tatlibebegim_ benim de progestanu burakali 11 gün oldu olmadı regl hamilede değilim bu progestan oldurmuyor mu illa adet ben kullanmadan önce oluyordum düzenli olayım diye verdi neden oldurmadj anlamadım:(
tatlibebegim_ Bbk88 pcos var mıydı sende ondan olabilir belki çünkü ben normalde de söktürücü ile oluyodum
Bbk88 tatlibebegim_ pko var tek yumurtaligimda ben normalde düzensiz olsam da kendim adet görüyordum ama duzensizdi simdi düzenlesin diye verdi ama hala olmadım ozaman ben de gideyim doktora madem söktürücü versin
Tubasim Umutlabekleyis bende aşılamayla hamile kaldım hatta adetime bir hafta kala başlamıştı karın ağrım , adet olacam sanarken hamile olduğumu öğrendim. Sizde ümidinizi kesmeyin karın ağrısı da hamilelikten olabiliyor .
yilanbasmedusa Tubasim göğüs ağrısı, hassasiyeti de var mıydı? Ben 10. günümdü test verdim 0.94 çıktı, dr bekle dedi 🫠🫠
tatlibebegim_ Bbk88 sağlık ocağına yazdır duphaston ben öyle yapıyodum 10 gün kullanıyosun sonra bi kaç gün içinde oluyosun ama aşılamada sadece bi tane içtim hemen oldum
tatlibebegim_ Bbk88 onu bilmiyorum ama ben 9 ay boyunca duphaston kullanarak adet oldum hamile kalınırsada bebeğin tutunmasını sağlıyomuş
Bbk88 tatlibebegim_ canım ben aşılama.yaptirmadim 4 ay önce kimyasal gebelik oldu doktor inositol falan verdi
tatlibebegim_ Bbk88 progestan yerine duphaston kullanın bence o daha iyi en azından adet olduruyo bebek tutunmadıysa
Bbk88 tatlibebegim_ canım doktor progestan içinde aynısını dedi ama :(doktora bir gideyim bu hafta bakalım belki değiştirir çok teşekkür ederim🥰