Arann Kızlar adetım 19 Ocak bugün kan verdim 28.76 çıktı. Üç gün önce 3.1 di. Gebelık vardır değil mı ? Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
denizalismom Arann var canım 2 gümde bir takip etmeye devam et 7. Hafta gibi de doktora gidersin🌸 hayırlı olsun 🥰
Alpsmommm Arann evet var bende 7 gün kala kan verdim 14.10 çıktı hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza
Eylulpera Çok yeni ben ilk gebeligim de 65 le öğrenmiştim ikinci bebekte 221 le öğrenmiştim. İki bebeğimi de kaybettim ama 🥺 siz sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Sinemcicen Kızlar birşey sormak istiyorum beta HCG 8.8 çıktı sizce kaç günlük gebeyimdir ve bir gebelik varmi
Nunu20 Sinemcicen pozitiv benim bildiyime göre arta bilir eyer kimyasal degilse ve 1 ci haftanin içinde olmus oluyo 😊
Sinemcicen Nunu20 şöyle söyleyim cuma günü kan verdim 0.3 çıktı sonra pazar günü verdim 7.0 Çarşamba günü de 8.8 çıktı değerim normal ilerliyormu bilmiyorum çok düşünüyorum 🤔🙂
Calikusuuu Sinemcicen benim gebeliğimi öğrendiğim değer 8 di ☺️ iki gün sonra 53 olmuştu. Muhtemel yumurtlamadan 10 gün sonra çıkmıştı değer. Adet gecikmemişti