Galya15 Kızlar progesteron 6 çıktı 5+2 deyim bu kadar düşük olan varmı iğne +ilaç kullanıyorum ve çalışıyorum baş dönmemden bayılmak üzereyim
Tunzaliee Galya15 bende de 5 haftalikken 6.25di sonrasında 8 haftasında pragesteronum 3.25 e düşmüşdü. 11den yukarı olmalı dediler 5 haftalık olunca iyne vaginal fitil falan kullandım işe yaramadı
Galya15 Tunzaliee çok geçmiş olsun canım benim 😕 benim 2. Gebeliğim ilkinde düşük riskim vardı ama bu kadar değildi bunda hem iğne yedim 2 defa hemde ilaç kullanıyorum 😕