Kızlar 36.haftadayım ama ntsde sancım çıktı ve rahmim yumuşamış doktor karnında sertlik olursa ve sancıların artarsa bekleme gel dedi normal istiyorum ama çok korkuyorum bakalım ne zaman doğum hikayemi yazarım 🤤 artık saçma saçma rüyalar görmeye başladım nişanım geliyo suyum patlıyo hatta uyanıp emin olamayıp tuvalete koşuyorum 😂😂 normal doğumu kolay geçen var mııı