Alışverişler son hız devam ediyor ama yanlış mı yapıyorum emin olamadım :) Nisan 11 gibi doğum tarihi gözüküyor 6 tane 3-6 ay uzun kollu zıbın aldım kayınvalidem de 3-6 ay uzun kol zıbın almış bir kaç tane . 1 tane 3′lü , 1 tane 5′li, 1 tane 10′lu hastane çıkışı aldım . Yeni doğan için de 5 zıbın almayı düşünüyorum. Onun harici almam gereken bir şey var mı? Bir de 3-6 ay ürünleri uzun kol almakla hata mı yaptım :(