Aycandzh Merhabalar uygulamaya göre bugün 7 haftalık olduk ama dün kontrolde kese göründü bebek yok . Aynı durumla karşılaşan var mı acaba. İki hafta önce ilk doktora gittiğimde çok zor bi şekilde küçük bir nokta olarak gözükmüştü.
Blueberry0 Aycandzh bendede kese görünmüştü 7. haftada. bebek yoktu. Vajinal muayenede göründü bebek. Sizi vajinal muayene etti mi
Hulo2105 Aycandzh canım geç döllenme olmasın? Ben ilk kontrole 5+5 te gitmiştim doktor 5 haftalık demişti geç döllenme olmuş. Seninde öyledir belki
emirtimr1 Aycandzh bence geç döllenmeden dolayı olabilir son adet tarihimi girdiğimde 9+4 olmam gerekiyor ama doktor 8+1 şuanda. ilk gittiğimde kese vardı bende de nokta kadar gözüküyordu bir sonraki hafta gelişme için gittiğimde gördüm bebeği. belki geç döllenmedir ama vajinal ultrason her zaman daha met sonuçlar verir bilgin olsun
Mira1604 Aycandzh geç döllenme olabilir benim de geç görüldü adete ve uygulamaya göre 6 haftalıkken kese 8 haftalık ken bebek ve kalp atışı görüldü (geç döllenme olduğu için bebek 6 haftalık çıkmıştı) sizin de geç döllenmeyse normal bi durum 1 hafta bekleyin benim de öyle oldu
Yasdervse Aycandzh merhaba canım umarım bu mesajımı görürsün seninle aynı durumu yasadım. Sen bebegını görebıldnmı
Aycandzh Yasdervse Malesef boş gebelik kürtajla sonuçlandı .. ama şimdi çok şükür 13 haftalık hamileyim,sizin durumunuz nasıl