hepoyleolurzaten__ Dün devlet hastanesindeki doktor keseyi görmemişti dış gebelik dedi bugün özele gittim keseyi gördüm yeni oluşmuş bir hafta sonra gel daha net belli olur dedi 😊
kubraaa123 hepoyleolurzaten__ demiştim ben sana 😇 tek doktorla moralini bozma hiç bir zaman, benim de gözükmemişti iki gün sonra gittiğimde görmüştü 🤭
_almirasmom hepoyleolurzaten__ ya ne varsa ozelde var valla devlef yazan seylerı okuyunca sınırlenıyorum devlet hastanelerı ne ıse yarıyo acaba ya
hepoyleolurzaten__ kubraaa123 benim canımı sıkan direk hiç birşey görmeden dış gebelik demesi oldu ona uyup gitsem araştırmaya belki kürtaj olucaktim